Rabu, 7 November 2012

Blog Kak Fatin Liyana

Hai . Assalamualaikum !

Hari ni aku tiba-tiba rajin nak meng-update blog , setelah berminggu-minggu tak update ! Hahaha . Akku pon dah tak tau nak mengarut apa kat pendahuluan ni . So , I'll straight to the point / 


Sape tak kenal 'Fatin Liyana' blogger yg sangat famous sekarang ni kan ... http://honeykoyuki.blogspot.com .  Aku suka sangat baca blog dia sebab kebanyakkan entry dia menarik . Everynight , before aku tidur mesti aku baca entry dia . Biasanya aku akan bace dalam 10 and above entry dia . Dia kiranya idola aku lah dalam penulisan blog ni . 

Aku punya blog tak lah sefamous dia . Tapi aku jadikan blog aku macam blog dia . Boleh ke tak ? Aku sendiri pon tak tau . Tapi aku selalu lah jugak berangan nak jadikan blog aku macam dia ! Ramai followers . (Hahaha , berangan je kau ni Raihan) 

Happy Reading ! :)