Rabu, 2 Januari 2013

Resepi kek batik yang sangat mudah dan sedap

Assalamualaikum . Salam 2013 !
Seperti yang anda semua sedia maklum , hari ni bermulanya sesi persekolahan bagi pelajar-pelajar yang masih bersekolah . *Untunglah sape yang dah habis belajar* Tidak ketinggalan juga saya . T___T
Untuk pengetahuan anda semua tahun ini saya merupakan pelajar Form3 dan saya bersekolah di sesi Pagi . Petang boleh la aku bersukaria . Hahaha =D
Dan disebabkan petang ni takde apa-apa kerja yang aku boleh buat , (HW pon takde sebab 1'st day sekolah) aku nak share dengan korang semua 1 resepi yg sangat mudah dan sedapp .
Kek Batik Recipe
Bahan-bahan :
1) Biskut Marie (dihancukan sedikit)
2)Milo
3)Susu tin
4)Mentega
(Sikit kan bahan dia)
Cara-cara :
1)Masukkan semua bahan ke dalam kuali. (Kuantiti: Sesuka hati . Sesedap rasa !)
2)Hidupkan api nya dongg .
3)Kacau/gaul sehingga semua bahal sebati & jadi macam coklat yg bukan coklat (Rasa sedap atau tidak)
4)Masukkan biskut marie dan gaul sehingga sebati .
5)Susun biskut yang diseliputi dengan milo tadi ke dalam tray .
6) Simpan dalam fridge (30 minit)
7)Potong dan hidangkan .
*Resepi ini memakan masa 10 minit*
Selamat mencuba .
Thank you for reading this entry .
Happy Reading !